Tuesday, November 2, 2010

Ammar @ 8 month

Yahooo..ammar dah 8bln ummi!!hehe...

Sometimes mcm tak caya jek anak kecik aku nih dah 8bln..see how fast time flies..
Rasa mcm taknak jek ammar besar cpt sgt, biar ammar jadi baby yg sentiasa nak manja2 ngan ummi..huhu,gilo ke apo aku nih..baby mestila akan mmbesar,mabuk ka hapa weeeiii...

Milestones ammar @8month...
1. Dah ada gigi! yea yea..ammar dah ada gigi..ada gigi..ada sebatang gigi bwh yg so comel..kalo dia gelak mesti nmpak gigi dia yg kiut miut tuh..alalalalalalala
2. Dah pndai berdiri..pastuh try gerak2 ckit,then buuummmmm, jatuh....tp ammar kuat,hehe..tak nangis sgt..mcm tuh la hero!
3. Dah pndai mkn..hehehe, nganga je mulut tuh bila aku suap ape2 kat dia..
4. Rambut dah start pjg...tak penah lak cukur balik rmbut ammar pas pantang arituh...masa eiman dulu 7x aku cukur, org kata nak bg anak sht and bijak..aku follow jek....
5. Aku rasa aku ada dgr dia pnggil miiii...miiii..miiiii.miiii..agaknye pnggil ummi kot :-)
6. Melompat tkyah ckp la...habit dia :-)
7. Dah pndai main ngan kakak lya and abg eiman...ammar selalu brlakon jd anak pd kakak and abg dia,hehehe...boleh lak dia ikut jek depa main...rileks jek,tkde lak nak nangis2...mmg beshhh la ini bdk

Ammar comey..ummi love u so much syg....

**tak sempat nak upload gambar ammar ngn gigi comel nye...nanti..nanti**

1 comments:

Pink Kouture said...

Olla!!! Looking for exclusive and limited scarf design or shawl?Do visit our blog http://pinkkouture.blogspot.com/ .We do sells inner tudung with awning too.Theres a lot of colours for you can choose!!!If you are interested just drop me an email at pinkouture@gmail.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...