Sunday, February 27, 2011

surat cinta di petang jumaat

what da f**k!!!




Mmg aku sampai tahap nak mencarut kuar ayat2 yg kurang manis utk aku yg manis nih ckp..tp that what i feel now, im not sad but i feel i wanna slap someone!! Can u imagine that feeling??

To be blamed for something thats not ur responsibility or out of ur control is really make me angry..if u think that someone need to be blamed,then u shud blamed everyone in that committee..not only selected person!!

Suppose everyone in a friday good mood..but that magic letter really made my day!! woiii..mood happy weeknd aku terjejas la weeeiiii..are u happy now????

Sepjg aku bekerja, this is the first time i've got the magic letter aka show cause letter...for those who know me better,they know how i work,how i think and how good i am (tetiba...)..no lah,bukan meninggi diri tp aku mmg jenis org yg brtnggungjwb for thing that under my supervision..but to be blamed for something out of my control is not fair,ok!!

Yg membuat aku bertambah sakit ati, when big boss said that i'm not serious...hey tambiiii, dont judge me bcoz of aku jenis yg selalu ketawa,dont judge me bcoz of aku selalu tersenyum, dont judge me bcoz of aku jenis happy go lucky..dont judge me bcoz aku tak stay back...aku work smart k..ko ingat aku salute sgt ke org yg balik lewat,meeting smpai lewat mlm..but result??? hampehhhhh... For me,this is is the example of people who failed to manage his time smartly..

I’m really dissappointed...jiwa raga utk kompeni tuttt sudah tiada..its time to change!!

At the same time,i'm so grateful dan sgt terharu sbb ada kengkawan yg masih percaya and brsungguh2 pertahankan aku..eventhough aku tau they dont have a power to change the situation..but they still try to cheer me up,thanks frenz :-)

moral :
learn from mistake: dont be sooooo baik hati...mind ur own business,ok...

Tetiba rasa nk join boxing class...wachaaaaaaa

serious weeeiiii...aku rasa nak tumbuk org jek nih..anyone nak join??

Add caption

4 comments:

amelia shafer said...

uuihhh..marah bbenar cik salmah??? sabaqqqq!!

maya al-Qibty said...

hahaha...baru tau,air yg tenang jgn disangka tiada buaya :-)

una said...

ayoyoyo....dun worry maya, brani kerana benar. been in ur place. cuma xdak show cause letter ja, only verbal accussation. mmg skt jiwa raga sampai bawak ke tidoq!

maya al-Qibty said...

cik pah,
tidoq tak lena..mandi tak basah..ati sakit, nak tgk muka boss pun takleh...kan kan?

He owed me an apologize..huahuahuahua

akan ku tuntut on my last day kat kompeni nih..(errrr..wpun tktau bila,muahahaha)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...