Thursday, July 7, 2011

Quick update..

Salam hari khamis...

Lama nya tak hapdet blog...penyakit M melanda
Plus aku buat2 busy kat opis sama, kat umah lagi...pura2 busy beb :p

Quick update jek nih...dlm sebulan nih...byk mende terjadik...

Antara nye...

1. Aku officially dah jadik pengguna Iphone 4 tegar...arituh ckp nak tggu Iphone5, lambat sgt la Apple nih nak release, terpaksa aku release duit aku beli Iphone4 dulu...next project la, tahun bile taktau...

Tapi sedih tak dapat yg WHITE punyerrrrr....

2. I'm losing rm3K via my maybank2u...uwaaaaaaaa, dont know how to tell my-stupid-sad-ever story nih...Sampai 1 ari aku kena g balai polis wat report, g bank tukar kad, sumer tuh....pastu g IPD utk jupe inspektor gadjet utk siasatan..ape lg..plus kena bambu ngn laki aku sndiri, plus kena tortured ngn diri sndiri lagik...beb, 3K ok...bukan 3hinggit, bkn 3K rupiah..RM k...nangis akak tauuuuuu


3. Citer #2 tuh betul2 make my day...dah aku ilang mood nak story mori citer lain....uwaaaaaa, i want my money back!!! Errr....mcm la ilang 300K,kecoh 1 dunia...wakakakaka...


4. Dunia shopping aku?Budget larikkkk la bln nih sbb duit ilang, tp....mata and jari jemariku tetap rajin survey and survey and survey brg2 utk dibeli next month...haaaaaa, hints: new Handbag...wakakakakaka


Gambar sekadar hiasan :p


Hiasan lagik..takde kena mengena ngan idup dan bkn idup

5. Anak2 sihat...especially my lil boy yg dah tak little sgt sbb dah pandai mcm bdk besar tuh...sgt2 sihat dan bijak sana...Lya dah semakin matang, errr...baru 7thn je pun..kakakaka, Eiman mcm biasa, sgt2 bijak and hyper..


6. Anyway, ape pun terjadik...I love my life, peaceeeeeeeee.... :-)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...