Tuesday, July 27, 2010

Aku tgh bengang dgn JIRAN



geram..mmg aku geram..geram mcm nak gigit2,or belasah jek jiran keje sebelahku ni..


pantang tul aku bila aku kena wat plan end to end, tp bila part execution nye mamat nih yg manage...dah la lembab nak mmpus (**sowi,aku mmg teramat bengang dgn dia**)..tak mcmana leh jadik AM(**kat kompeni aku pngkat is everything!! mmg mcm haram**)..aku pun tktau..bangang giler...(**opsss..sorry again..dah tk mampu nak cntrol marah dah nih..sumer words yg tk patut kuar dah terkuar...eeeiii **)






3 comments:

Salwa Hamzah said...

sabaq la maya...manusia memang camtu....tarik nafas dalam2...hehe

Nieza Ishak said...

lepas jerk kemarahan tu kalo itu yang paling bagus ...

simpan dlm hati pun tak guna ..
luah kan ...
luah kan ...

hihihi ... salam perkenalan ..

maya al-Qibty said...

hehehe...

awa...sib baik jenis cpt cool..:-)

nieza..slm perkenalan,sy slalu jek bc blog awak..mmg best :-)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...