Wednesday, July 14, 2010

Ammar & Nebulizer

7th July 2010-
Aku mmg cukup worried kalo anak2 tak sht sbb byk sgt bad memory masa eiman bby dulu..huhu..
Ammar asyik batuk2 jek,batuk org tua tuh...batuk kahak,nak buang tak pndai..aduyaiii
Pas antar eiman ngn lya g taska,aku bwk ammar g klinik...doctor pe tah time tuh,aku tk kenal sbb this is the first time aku bwk ammar g klinik utm...errr,selalu jupa dr.wati hosp damai...doctor check ammar dia ckp kena bg nebulizer tuh sbb noisy ckit dia pnya chest...aduhh aduhh...risau beb sbb aku ada history asthma,tkkan turun ke anak plak...TIDAKKKKK!!
Alhamdulillah..ammar rileks jek time bg nebulizer tuh,tkde lak dia nangis2 or ngamuk2...itulah AMMARku :-)

1 comments:

Salwa Hamzah said...

morning maya..thanks singgah blog aku..anak2 aku especially yang kecik tu selalu kena "gas" ni..mula2 gas pastu sedut kahak plak...kalau tidak demam dan selsema tak hilang...alhamdulilah ok ler setakat ni

Tapi yg risau sikit..lepas dia main..lompat bagai nak rak..tak kira kat mana..lepas tu dia muntah kahak sahaja...kalau nak ikut "tadahan"..2 tapak tangan aku jugak la..hahahaha

entahlah...kalau diikutkan bagus keluar kahak tapi bila dah selalu camtu..fikir gak aku..adakah sebab selalu gas dan sedut...blom sempat aku interview doc lagi..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...