Monday, December 27, 2010

bersuka ria??

last 2 weeks of December nih ekceli adalah mggu bersuka ria bagi aku ngn opismate aku la....
ramai yg mnghabis kan cuti...termasukla bos plg besar, bos sederhana besar, bos kecik..pendek citer sumer2 bos cuti lah..mghabiskan sisa2 cuti..termasuk la aku, tp aku dh tak byk cuti tnggal... reserved utk lya nak sekolah next week...

apa yg aku buat bila bos cuti??hehe...

1. Blogging



2. Facebooking



3. Online shopping (plg best..hobi aku dikala tak busy and busy)
aka 
lebih dikenali sbg window online shopping,hehe..survey brg smbil memberi puji-pujian dan memasang angan2 mat jenin..




4. yg pasti keje yg trtinggal tetap jalan k....
aku kan committed, aka pekerja contoh lg mahir,...aiii malu siuttt :-)




selamat bercuti pd kengkawan yg bercuti....aku baru je balik dr jb, cuti2 mesia jek..errr, cuti ker??hehe


plg best semlm..malaysia beat indon  3-0 at stdium bkt jalil...yahoooo, hope malaysia akan terus bertahan and menang di jakarta rabu nih, malaysia boleh!!! yippieeeee :-) 

congrats to all player malaysia yg hebat2 and gah gituh...prove to everybody that u deserve to win!!





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...