Tuesday, May 3, 2011

Shopping is a mind therapy

Mood nak shopping datang lagik....

Spt biasa, mood nak berbelanja nih dtg lagik...tak kira la sempat ke idak g shopping mall, ngadap laptop online shopping pun best gak...

Aku mmg every month akan letak target duit nak dilempar ke mana...kalo laki aku baca,mampuihh aku...

Below nih antara2 yg berjaya membuat mataku terkebil2, mulut tersenyum, ati berbunga2 smpai teringat2 bila balik rumah...


 nanagboutique sgt2 cun k...aku leh bygkan betapa cun nye bile aku pkai..errrr??

Boat Knit Top - Grey
PopLook ...bahagia siut kalo bdn cam minah nih...superbbbb

Breeze Blouse - Brown
PopLook jugak...aku mmg suke baju2 kat poplook nih (errr..bajet bdn mcm model nih agaknye)



Melrose Bolero Cardigan
Cantikkn cardigan nih...skrg trend bercardigan..so aku pun nk kena bercardigan gak ler... :p


Atas bwh from  nanagboutique ..I like sgt2 :-)


























Kalo perasan..aku nih mmg akan cepat jatuh hati, jiwa tak tenang, otak bercelaru, terkinja2 nak beli...bila tgk baju kaler grey, brown, black...haaaa...tuh mmg la peberet ku...tggu entry aku psl kaler lak nnti...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...