Tuesday, August 3, 2010

Birthday present

iisshh..ishhh...besday smlm tp adiah besday tak dapat lg,huhu...en.hubby kata postponed dulu sbb tk sempat beli..tah betul ke idak, jgn2 dia nk ngelat...ohhh,tidak!!

arituh en.hubby ada tnya nak adiah pe,tp aku totally mmg takdak idea...errr,leh caya ka..actually ada 1 mende yg menjadik idaman kalbu dan mnganggu tidor mlm ku..korang caya ke tidur mlmku trganggu? (**pdhal pantang sorong bantal,tidur tak hingatttt**)
nih aku nak share my dream birthday present..jeng..jeng..jeng...



rege dia rm1K lebih,huh..mau meraung mr.hubby bila aku mintak nih..

so impian nk beli mende nih tggal impian jelah..huhu


TETAPI...

dlm diam2 sebenarnya aku ada order gak hbag lain..wpun tak dapat yg coach purple tuh..tp diam2 jek..errr,en.hubby tktau lagi..kalo tau mau mnjerit jugak!! harus gitu...so time tu aku rasa aku tadah jelah telinga dengar segala bebelan dia..takpe,janji hatiku puas...
so kesimpulannya...inilah hadiah besdayku (**errr,tak dapat lg la sbb baru order**)..adiah besday dlm diam....


cantek? cantek? cantekkkkkk bngat kn??terasa kesweetan nya :-)
well..actually bkn nak mnunjuk ye kengkawan..sekadar brkongsi keseronokan ku yg tak dpt dibendung lg..
pssttt...pssstt,jgn cerita kt en.hubby lg...kalo tak dia soh cancel lak...tak sanggup!!! makcik tak sanggup!!!!

1 comments:

IntanBerlian said...

heeee wahhh cecah RM1K tu yang sentap tu.hehe... papepon happy belated birthday sis!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...