Wednesday, August 25, 2010

Mengendap?? sape ngendap sape?

Salam ramadan sumer...
Aku pun actually dah tak berapa hingat sgt dah brapa ari yek kita dah posa? I mean berapa ramadan dah..sbb kalo tnya brapa ari dah aku or korang posa,mesti jawapannya tak sama kan??hahahaha....


Entry kali nih aku nak kongsi citer pasal org ngendap!! huhuhu..nak dijadikan citer,mlm smlm..dlm kul 4am tuh en.hubby terjaga la dr tido sbb dia dengar ada bunyi2an kat tgkap blk tido aku tuh...sekali nmpak tgn org!! Tgn org dok masuk kot celah lubang angin tuh...dia try nak alihkan langsir blk..pastu en.hubby terus bkk lampu,haaa...melompat la pengendap itu melarikan diri nya yg mmg bersalah tuh...


Aku pun terjaga...terkejut wehhh bila en.hubby kata ada org mngendap!!! masyaAllah...tak pernah trpikir lak ada org nak ngendap kitorg tido,risau la plak jadiknya...risau jadik mende2 lain lak...nauzubillah...


skrg nih lg risau...sbb en.hubby outstation lak...huhu,arap2 semua selamat...btw kitorg g wat report polis...and pastu tambah lampu luar utk lbh cerah so that takde la mnjadi spot yg selamat utk pengendap2 ini...


kalo ikut aku nak jek soh en.hubby taruk perangkap..taruk gam gajah ker,ape ker...biar jek tgn dia tersangkut kat lubang angin tuh,takleh kuar...haaaaa,biar dia rasa!!! geram tul aku...bln2 posa nih pun ada gak org bodoh campur tohlol camtuh nak wat keje2 tak faedah lgsung...bgn pagi2 nak ngendap org,kan lg bagus dia g wat qiyamulail ker...apa punya mnusia...


MoralI have to be more careful..errrr,rasa mcm nak join kelas karate lak,haruskah??

2 comments:

Eda said...

ish...biaq btoi...umah hg landed house ka...bulan2 posa pun nak ngendap...harap2 sumer selamat la...

maya al-Qibty said...

landed hse...risau la plak,suke2 jek ngendap aku tido...huhuhu,rasa malu pun ade gak weiii..tp laki aku suspek this is not da 1st time,sbbnya sblm nih mmg aku ada trperasan curtain kt blk aku tuh brubah ckit...uwaaaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...